woensdag 6 maart 2013

oud kelderdeurtje

Wat heerlijk om met dit weer lekker buiten te kunnen werken! Ik heb er heerlijk van geprofiteerd en heb de schragen buiten gezet en wat schuurwerk gedaan, zoals van dit oude kelderdeurtje. Het deurtje hing in de (vochtige) kelder en t is toch zo'n leuk deurtje! Zonde om niks mee te doen. Ik heb t afgeschuurd, roestige spijkers lekker laten zitten, maar wél behandeld tegen houtworm. Eerst een laag Justpaint Aquamist opgezet. Dat was binnen enkele minuten droog met dit weer, dus meteen de rode kleur opgezet (ossenbloedrood | Justpaint krijtverf). Binnen een kwartiertje kon ik alweer met het schuurapparaat aan de slag. Op sommige plekken zie je de kleur Aquamist er doorheen en op sommige plaatsen heb ik het helemaal kaal geschuurd. Afgelakt met Glitsa vloerlak mat.
Gaat met de verf op waterbasis allemaal supersnel, zéker met dit weer. Grote stappen, snel thuis! Kijk, daar hou ik van....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: