vrijdag 14 december 2012

Lampen gekocht!

Heerlijk, lampen gevonden die ik zocht. Heel leuk winkeltje: AukGaaf in Velden. Witte houten lampenvoeten met rieten kappen. Alle soorten rieten kappen die je maar bedenken kunt, dus dat was kiezen maar!
In de rechterkant van de ensuitekast was geen stroom en omdat ik al had bedacht dat het leuk zou zijn om aan beide zijden een lamp in de kast te zetten, heb ik tijdens het isoleren van de vloer een electraleiding gelegd onder de vloer. Dus toen ik vandaag de juiste lampen had gevonden, kon ik ze meteen aansluiten. Meteen supergezellig. Een zelfde soort lampen heb ik gekocht om voor de ramen in de erker te zetten.
AukGaaf is een heel erg leuk adresje trouwens voor kadootjes, lampen (voetjes en kappen), serviesgoed, meubeltjes en heel erg veel leuke woonaccessoires!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: