vrijdag 14 december 2012

kunstboom...

Voor het eerst hebben we een kunstkerstboom en hoewel dat eigenlijk niet is wat ik normaal altijd heb, ben ik er toch heel blij mee. Een tijdje geleden zag ik de advertentie op een verkoopsite en hij zag er zo mooi uit... Leek me voor dit jaar wel handig: geen gesjouw met een natte boom, geen water geven en geknoei op mijn nieuwe vloer, geen jeukende armen van de naalden en vooral ook geen uitvallende naalden. Hij staat immers al een jaar gepland in de erker, en daar hangen drie verwarmingen. Nee, dat kon ik een échte boom (en vooral mezelf) niet aandoen!

En nú staat hij: onze eerste kunstboom. Het was even puzzelen om hem in elkaar te zetten en ook hier vielen een paar nepnaalden vanaf...maar, het resultaat mag er zijn, toch?
Hij mag blijven!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: