zondag 18 november 2012

Hopelijk meer suk6...

Hopelijk deze week meer suk6; na het debakel met de vloerplanken vorige week hoop ik deze week toch lekker vooruit te kunnen. Het steiger staat in de eetkamer. Morgen krijgen we hopelijk bericht over de vloerplanken. Zeker is in ieder geval dat de geleverde vloerplanken deze week opgehaald worden, maar ik hoop zó dat we nog nieuwe planken kunnen krijgen! Grenen vloerplanken van een goeie breedte zonder vellingkantje moet je met een vergrootglas zoeken... Grootste probleem vind ik nog dat de planken weer twee weken moeten acclimatiseren voordat ik ze kan gaan leggen. De tijd maar nuttig besteden dus. Morgen mijn materialen maar eens opruimen en dan flink aan de slag in de eetkamer. Ik wil pakjesavond zó graag in de nieuwe kamer vieren... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: