vrijdag 11 oktober 2013

winkelen in Nijmegen?

Ga jij binnenkort winkelen in Nijmegen? Sla dan de Snuffelhoek niet over! De Snuffelhoek vind je onder aan de Stevenskerk en wordt deskunding gerund door Gisela. Dít schrijft Gisela over de Snuffelhoek:

de Snuffelhoek ben ik, Gisela Makaaij - van der Vleuten en ik ben 48 jaar oud. Ik ben hiermee begonnen doordat ik in verband met verhuizing overtollige spullen op de vlooienmarkt verkocht. Ik vond dit leuk. Met de opbrengst van deze vlooienmarkten kocht ik uiteindelijk een nieuw assortimentje waarmee ik naar braderieen ging en toen is de Snuffelhoek geboren. Zo is het balletje aan het rollen gegaan. Maar goed ik kreeg de smaak echt te pakken en wilde meer en zoals op de uitnodigingen voor de opening van de winkel stond:

'Ooit zong Marco Borsato: 'dromen zijn bedrog, maar de mijne komt uit'.

Nu begin 2013 is mijn droom uitgekomen met een webshop en een winkel in Nijmegen.

Ik hoop jullie snel te zien in Nijmegen of  in de webshop.


De Snuffelhoek verkoopt leuke woonaccessoires van diverse bekende merken zoals PTMD, Zuss en Riverdale. Maar ook de tassen en sieraden die Gisela verkoopt maken je dagje Nijmegen helemaal de moeite waard!

Eind volgende week wordt de winkel aangekleed in kerstsfeer. En denk je een bekende gruttersbak te zien? Dát kan! Want de kerstballen worden gepresenteerd in de gruttersbakken van De Barones... ;)

De Snuffelhoek vindt je online op http://www.desnuffelhoek.com en in Nijmegen op het volgende adres:

de Snuffelhoek
Gisela van der Vleuten

Stikke Hezelstraat 20-22
6511 JX NIJMEGEN

2 opmerkingen:

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: