donderdag 4 april 2013

Even ontspannen!

 
 
 
 
 
In de hektiek van alledag heb ik gisteren en vandaag toch eindelijk even tijd gevonden om weer eens heerlijk met verf aan de slag te gaan. En dan een niet op een deur of een muur, maar heerlijk op canvas... En hoewel het best tot een leuk resultaat heeft geleid, is het geen schilderij dat in mijn nieuwe huiskamer of keuken past. Heb jij er een plek voor en wil je het graag hebben, laat het me dan even weten...
 

 

 
Acryl op canvas
afm 70 x 70 cm



Verder heeft de Barones de kasten opgeruimd en vanalles op Marktplaats gezet. Wil je weten of er nog iets leuks voor je bij zit, kijk dan even bij mijn advertenties: door op deze link te klikken

1 opmerking:

  1. hoi Sandra,

    heb je advies nodig


    ik wil een canavas doek gaan maken met een tekst erop. dit het liefste met houten letters en dat in 1 kleur verven. de letters mogen maar 7,5 cm worden en het liefste een beetje een sierletter. ik zit me af te vragen hoe ik dit het beste kan doen. ( moet vrijdag namelijk klaar zijn) heb je een tip voor me..?

    groetjes Kim ( Fixet )

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: