vrijdag 18 januari 2013

Bakeliet

De muur is weg, de balk hangt, het leidingwerk is klaar en muren zijn gestuukt. Er is een stroompunt in het midden van de balk gemaakt met een flinke haak. Mocht ik er een grote lamp willen hangen. Er is overal aan gedacht, denk ik ;)

Gisteren heb ik de stopcontacten en schakelaars uitgezocht. Blijkt dat er weer 'nieuw oud' bakelieten schakelmateriaal wordt gemaakt, gelukkig ook in wit! Past natuurlijk perfect bij het huis.


Vanaf morgen ben ik zelf weer aan zet: de kozijnen en deurposten kunnen weer geschuurd worden en er kan weer geverfd worden. Morgen worden ook de vloerplanken al geleverd zodat ze kunnen acclimatiseren. Als deze week het schilderwerk klaar is, kan de vloer gelegd worden. Als het stucwerk droog is kan er getext worden. Op 6 & 7 februari wordt de keuken geplaatst. Ben toch zó benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: